Järjestöassistentti Laura Jukkala aloitti 3.1.2022

Julkaistu: 04.01.2022

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen toimisto sai tammikuun alussa vahvistusta, kun järjestöassistentin tehtävässä aloitti restonomi Laura Jukkala (30). Lauralle taloyhtiöiden toimintaympäristö on tuttu aikaisemman työkokemuksensa perusteella. Kiinteistöliittoon ja Turun toimistolle Laura siirtyy vuokravälittäjän tehtävistä.

Järjestöassistentin työhön kuuluu mm. jäsenrekisterien ylläpitoon ja jäsenhankintaan liittyvät tehtävät, tapahtumien järjestelyt, asiakaspalvelu ja viestintä suullisesti, kirjallisesti ja somessa. Työtehtävän hoitamisessa vaaditaan reipasta ja käytännönläheistä työotetta. Työtehtävä on Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen ja Kiinteistöliitto Kanta-Hämeen yhteinen ja jakautuu 3/5 Varsinais-Suomelle ja 2/5 Kanta-Hämeelle. Yhteiset järjestelmät puhelinpalvelusta lähtien helpottavat käytännön työskentelyä.

- Lähdin Kiinteistöliittoon, sillä halusin päästä syventämään tietämystäni kiinteistöalasta ja koin, että taustastani vuokravälityksen parissa oli myös hyötyä. Aikaisemman työni kautta olen saanut kartutettua hyvän perustan kiinteistöalasta sekä taloyhtiötoiminnasta. Olen myös vapaa-ajallani toiminut mm. taloyhtiöiden hallituksissa, mitä kautta kiinnostus kiinteistöalaa kohtaan on kasvanut. Ensivaikutelma työstä ja työyhteisöstä on erittäin hyvä ja minut on otettu jo hyvin mukaan osaksi porukkaa. Odotan innolla, että pääsen perehdytyksen jälkeen kunnolla töiden pariin, kertoo Laura Jukkala.

Lisätietoja: Järjestöassistentti Laura Jukkala (02) 277 5155 laura.jukkala@kiinteistoliitto.fi

Lisää resurssia Satakunnan ja Rauman kiinteistöyhdistyksiin

Elokuusta 2019 alkaen kolmen kiinteistöyhdistyksen yhteisenä työntekijänä työskennellyt Mari Häyhtiö siirtyy 1.1.2022 päätoimisesti työskentelemään Kiinteistöliitto Satakunnan ja Rauman Kiinteistöyhdistyksen toiminnanjohtajana.

- Jäsenkehityksemme on ollut vahvaa, sekä Satakunnassa, että Raumalla. Yhdistysten hallitukset päättivät lisätä alueen työpäiviä vastaamaan kasvaa jäsenmäärää. Odotan innolla, että pääsen palvelemaan jäsentaloyhtiöitä entistä paremmin resurssein, kertoo yhdistysten toiminnanjohtaja Mari Häyhtiö.

Lisätietoja: Toiminnanjohtaja Mari Häyhtiö mari.hayhtio@kiinteistoliitto.fi