Kiinteistöliitto Lounais-Suomi - kotisi asialla

Kiinteistöliitto Lounais-Suomi on asumisen ja kiinteistönpidon alueellinen edunvalvoja, vaikuttaja ja asiantuntija. Yhdistyksen jäseninä on asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöitä sekä muita kiinteistönomistajia. Jäsenemme saavat käyttöönsä alan tuoreimman tiedon sekä kiinteistöalaan erikoistuneiden asiantuntijoiden palvelut.

Kiinteistöliitto Lounais-Suomen yhteistyö aloitettiin vuonna 2007. Yhteistyöalueella toimii kolme kiinteistöyhdistystä.

Yhdistykset ovat valtakunnallisen Suomen Kiinteistöliitto ry:n jäsenjärjestöjä. Suomen Kiinteistöliittoon kuuluu 23 paikallisyhdistystä ja niiden kautta noin 28.000 jäsenkiinteistöä, joissa asuu lähes 2 miljoonaa suomalaista.

Jatkuvasti kasvava jäsenpohja auttaa yhdistystä ja koko liittoa turvaamaan taloyhtiöiden edut sekä alueellisesti että valtakunnallisesti. Jokainen uusi jäsenkiinteistö lisää yhdistyksen ja liiton kannanottojen painoarvoa ja parantaa resursseja kehittää jäsenille uusia palvelumuotoja.

Liity jäseneksi järjestöön, jonka jäsenyys kannattaa!