Ikäinstituutti: TaloTsemppari-valmennus

04.11.2024 klo 16.00

Vinkkejä yhteiseen toimintaan

Ikäinstituutin Kotikulmilla-ryhmä on oiva tapata vahvistaa erityisesti iäkkäiden asukkaiden yhteistä tekemistä. Myös muun ikäiset ovat tervetulleita osallistumaan. Yhdessäolo tapahtuu kerhohuoneella, naapuruston yhteistiloissa tai ulkosalla. Asukkaat pääsevät vaikuttamaan siihen, mitä porukalla tehdään. Ryhmää ohjaavat koulutetut TaloTsempparit.

Yhteiset kahvihetket, pelit, visailut ja ulkoilut ovat suosittua toimintaa. Useiden osallistujien mukaan ryhmätapaamiset kohentavat mielialaa, tuovat iloa ja vähentävät yksinäisyyttä.

Kiinnostuitko?

Osallistu maksuttoman TaloTsemppari-valmennuksen maanantaina 4.11. klo 16–18 etänä! Valmennus antaa sinulle välineitä Kotikulmilla-ryhmän ohjaamiseen ja vinkkejä yhteiseen tekemiseen. Saat lisäksi säännöllisesti toimintavinkkejä sekä mahdollisuuden osallistua lisäkoulutuksiin ja vertaistapahtumiin. Valmennuksen järjestävät yhteistyössä Ikä- ja muistiystävällinen taloyhtiö -hanke ja Ikäinstituutti. Valmennus järjestetään Teams kokouksena. Tilaisuus on kaikille avoin ja maksuton. Ilmoittaudu 31.10. mennessä.

Lisätiedot:
Outi Mustonen, asiantuntija