Varsinais-Suomen Taloyhtiöpäivä

30.10.2024 klo 15.30 Turun Messukeskus

Varsinais-Suomen Taloyhtiöpäivä on maksuton messutapahtuma taloyhtiöiden hallitusten puheenjohtajille, jäsenille ja taloyhtiöiden hallinnosta kiinnostuneille.

Taloyhtiöpäivässä saat tietoa asiantuntijoiden luennoilta mm. tuoreista lakimuutoksista, korjaushankkeiden rahoituksesta, rakennusten energiatehokkuudesta sekä korjausrakentamisesta. Lisäksi osallistujia palvelee laaja näyttelyosasto, jossa palveluntarjoajat vastaavat kysymyksiisi. Mukana myös Kiinteistöliiton lakiklinikka.

Tapahtumassa kuulet muun muassa seuraavia puheenvuoroja:

Hallitsetko palovaroittimiin liittyvät muuttuvat vastuut? / Mitä hyötyä isännöinnin valvonnasta on taloyhtiölle? / Taloyhtiön onnistunut julkisivukorjaus / Katsaus ajankohtaiseen lainsäädäntöön: talvikunnossapito ja vastikerästit

Lisätietoja tapahtumasta löydät tapahtuman sivuilta www.kiinteistoliitto.fi/vstaloyhtiopaiva

Ilmoittaudu tapahtumaan