NEUVONTAPALVELUT

Kiinteistöliitto Satakunta
Rauman Kiinteistöyhdistys

Kiinteistöliiton valtakunnallinen puhelinneuvonta

Puhelinneuvontaan voivat soittaa jäsentaloyhtiöiden hallituksen jäsenet, isännöitsijät sekä tilin- ja toiminnantarkastajat.

Lakineuvonta maanantaista torstaihin klo 9-15 ja perjantaisin klo 10-15 numerossa (09) 1667 6300

Lakineuvonta palvelee asumisen lainsäädäntöön ja taloyhtiöiden arkeen liittyvissä asioissa. Lakimiehet ovat erikoistuneet nimenomaan kiinteistölainsäädäntöön.

Talous- ja veroneuvonta maanantaista torstaihin klo 9-12 numerossa (09) 1667 6369

Talous- ja veroneuvonnassa palvelee kiinteistöalan kirjanpitokysymyksiin ja verotukseen perehtynyt ja erikoistunut asiantuntija.

Korjaus- ja tekninen neuvonta tiistaista torstaihin klo 9-12 numerossa (09) 1667 6311

Korjausrakentamisen neuvonta palvelee kiinteistön tekniikkaan, kunnossapitoon ja korjausrakentamiseen liittyvissä kysymyksissä. Neuvontapalvelun tuottavat Kiinteistöliitto Pirkanmaan ja Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen asiantuntijat kaikkien Kiinteistöliiton alueellisten jäsenyhdistysten jäsentaloille.