Monipuolista oppia tarjolla Varsinais-Suomen Taloyhtiöpäivässä 26.10.2021

Julkaistu: 18.10.2021

Saako kerrostaloasuntoon asentaa ilmalämpöpumpun ja pitääkö sille saada lupa taloyhtiöltä? Huoneistotietojärjestelmä tulee, mitä se tarkoittaa taloyhtiölle? Miten saadaan lähiön rakennukset uuden elinkaaren alkuun? Näihin kysymyksiin saadaan vastaus Varsinais-Suomen Taloyhtiöpäivässä, joka kerää taas suuren joukon taloyhtiöväkeä, asiantuntijoita ja palveluntarjoajia Turun Messukeskukseen tiistaina 26.10.2021 klo 15.30–20.00. Tapahtuma on osallistujille maksuton.

Taloyhtiöpäivän ohjelmassa on klo 16–20 asiantuntijoiden luentoja, joissa käsitellään ajankohtaisia aiheita mm. ilmalämpöpumput ja kamera/kulunvalvonta taloyhtiöissä, isännöintipalvelujen vertailusta, huoneistotietojärjestelmästä, lämmityksestä ja energian käytöstä. Tapahtumassa on myös näyttelyosasto, jossa yli 35 näytteilleasettajaa esittelevät tuotteitaan ja palveluitaan, sekä vastaavat kysymyksiin. Lisäksi mukana on kaikille avoin lakiklinikka, jossa pääsee keskustelemaan Kiinteistöliiton lakimiehen kanssa.

- Tässä tapahtumassa hallitusten jäsenille on monipuolisen seminaariohjelman lisäksi mahdollisuus tavata eri palveluntarjoajia, kysellä ja haastaa heitä. Pidän tätä tärkeänä mahdollisuutena, jolloin myös hallituksen jäsenet saavat kerralla tietoa erilaisista palveluista. Kiinteistöliiton lakiklinikalla on mahdollisuus keskustella lakimiehen kanssa, kertoo Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen toiminnanjohtaja Juuso Kallio.

Tapahtumaa ovat järjestämässä Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi, Varsinais-Suomen Isännöitsijät, Turun ammattikorkeakoulu sekä Kiinteistömedia. Kiinteistömedia Oy lahjoittaa 200 ensimmäiselle kirjalahjan, sekä kaikkien osallistujien kesken arvotaan kaksi Ipad-tablettia.
Tapahtumassa pidetään huolta koronaturvallisuudesta.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen tapahtumaan löytyy osoitteesta: www.kiinteistoliitto.fi/vstaloyhtiopaiva

Mikä?
Varsinais-Suomen taloyhtiöpäivä 2021
Tiistaina 26.10.2021
Tapahtuma avoinna klo 15.30 – 20.00
Turun Messukeskus, Messukentänkatu 9-13
Maksuton messutapahtuma taloyhtiöiden hallitusten puheenjohtajille, jäsenille ja taloyhtiöiden hallinnosta kiinnostuneille. Taloyhtiöpäivässä saat tietoa näytteilleasettajilta ja luennoilta muun muassa palvelujen hankkimisesta, kiinteistönpidosta, taloyhtiön taloudenpidosta, lisä- ja täydennysrakentamisesta sekä muista ajankohtaisista asioista. Osallistujia palvelee myös Kiinteistöliiton lakiklinikka ja noin 50 yrityksen näyttelyosasto.
Lisätiedot ja ilmoittautumiset www.kiinteistoliitto.fi/vstaloyhtiopaiva

Lisätietoa: