Stipendi Varsinais-Suomessa tehdylle kiinteistöalaa koskevalle opinnäytetyölle

Julkaistu: 10.03.2021

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi ry on päättänyt palkita 1.1.-31.12.2021 välisenä aikana valmistuvan korkeakoulututkintoon sisältyvän lopputyön, joka on hyväksytty Varsinais-Suomessa sijaitsevassa korkeakoulussa. Palkinto myönnetään myös vuoden 2022 aikana valmistuvalle lopputyölle.

Palkinto on suuruudeltaan 2.500 euroa ja se myönnetään opiskelijalle, jonka lopputyö tuo alueen asunto-osakeyhtiöille eniten uutta tietoa. Tutkielman aihetta ei ole rajattu mihinkään tiettyyn alaan. Aiheen tulee kuitenkin liittyä asunto-osakeyhtiöiden toimintaan.

Palkinnon myöntämisessä noudatetaan seuraavaa menettelyä:

• Palkinnon myöntämisestä päättää yhdistyksen hallitus, yhdistyksen kiinteistökehitystoimikunnan tekemän ehdotuksen perusteella.
  • Palkinto voidaan jakaa useammalle palkinnon saajalle tai se voidaan jättää jakamatta.
  • Palkintoa voivat ehdottaa lopputyön ohjaaja, valvoja, arvostelija tai muu vastaava henkilö. Ehdottajia pyydetään perustelemaan ehdotuksensa.
  • Ehdottajaa pyydetään varmistamaan, että ehdokkaan nimen ja tutkielman aiheen sekä itse tutkielman julkistamiselle ei ole estettä, koska ehdokkaiden nimet ja tutkielmien aiheet on tarkoitus julkistaa yhdistyksen viestinnässä.
  • Palkinto luovutetaan maaliskuussa 2022 yhdistyksen vuosikokouksen yhteydessä. Palkinnon saajan tulee pitää tutkielmansa aiheesta lyhyt alustus joko vuosikokouksessa tai erikseen sovittavassa yhdistyksen jäsentilaisuudessa.
  • Palkittu tutkielma julkaistaan yhdistyksen kotisivuilla, mitä varten palkinnon saajan on toimitettava julkaisukelpoinen versio.
  • Korkeakoulujen ehdollepanojen, tutkielmien kappaleiden ja tekijöiden yhteystietojen tulee olla toimitettuna yhdistykselle 31.1.2022 joko sähköpostitse osoitteeseen varsinais-suomi@kiinteistoliitto.fi tai postitse osoitteeseen Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi ry / toiminnanjohtaja, Puolalankatu 1 D 4 krs. 20100 Turku

Lisätietoja: toiminnanjohtaja Juuso Kallio 02 277 5150 tai juuso.kallio@kiinteistoliitto.fi