Henkilöstömuutoksia Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen toimistolla

Julkaistu: 13.01.2020

Talous- ja veroasiantuntija Juho Järvinen siirtyy 1.1.2020 alkaen Suomen Kiinteistöliiton päätoimiseksi työntekijäksi, jonka jälkeen talous- ja veroneuvonta palvelee jäsenkiinteistöjen edustajia maanantaista torstaihin klo 9-12 numerossa (09) 1667 6369. Joulukuussa toimistolla aloitti neuvontalakimies Niklas Nygren, joka palvelee jäsenkiinteistöjen edustajia kiinteistöjuridiikkaan liittyvissä kysymyksissä ensisijaisesti keskiviikkoisin ja perjantaisin.

Aikaisemmin talous- ja veroasiantuntija Juho Järvinen on työskennellyt kaksi päivää viikossa Kiinteistöliitto Varsinais-Suomelle. Yhdistyksen talous- ja veroneuvonta toteutetaan 1.1.2020 alkaen Suomen Kiinteistöliiton tarjoamien jäsenpalveluiden kautta. Tämä tarkoittaa, että talous- ja veroneuvonta palvelee maanantaista torstaihin klo 9-12 numerossa (09) 1667 6369. Yhdistyksen toimihenkilöt, toiminnanjohtaja ja neuvontainsinööri palvelevat jatkossakin paikallisissa taloyhtiön talouteen ja kustannuksiin liittyvissä asioissa.

Korkeakouluharjoittelija Ida Tuuva työskentelee kevään 2020 ajan

13.1. Yhdistyksen toimistolla aloitti korkeakouluharjoittelija Ida Tuuva. Tuuva opiskelee tradenomiksi Turun Ammattikorkeakoulun liiketalouden koulutusohjelmissa. Aikaisemmin hän on työskennellyt asiakaspalvelutehtävissä mm. Tokmannilla, Arvonen Retail Groupilla ja R-Kioskilla. Tuuvan työtehtävät liittyvät jäsenviestintään, jäsenrekisterin kehittämiseen ja tapahtumien järjestelyihin.

Neuvontalakimies Niklas Nygren mukaan neuvontaan

Joulukuussa yhdistyksen toimistolla työskentelyn aloittaa neuvontalakimies Niklas Nygren (25). Nygren työskentelee osa-aikaisesti kahtena päivänä viikossa ja palvelee jäsenyhtiöiden edustajia lakineuvontaan liittyvissä kysymyksissä. Neuvontalakimies työskentelee ensisijaisesti keskiviikkoisin ja perjantaisin yhdistyksen lakimiehen Heli Launto-Kohon osittaisen hoitovapaan aikana. Aikaisemmin Nygren on työskennellyt Suomen Vuokranantajien neuvontalakimiehenä ja hän viimeistelee opintojaan Turun oikeustieteellisessä tiedekunnassa. Yhdistyksen lakineuvonta palvelee maanantaista torstaihin klo 9-15 ja perjantaisin klo 10-15 numerossa (02) 277 5151.

Kuvassa Niklas Nygren

Talous- ja veroasiantuntija Juho Järvinen juho.jarvinen@kiinteistoliitto.fi

Neuvontalakimies Niklas Nygren niklas.nygren@kiinteistoliitto.fi puh (02) 277 5151

Korkeakouluharjoittelija Ida Tuuva ida.tuuva@kiinteistoliitto.fi