Timo Nieminen jatkaa Kiinteistöliiton puheenjohtajana

Julkaistu: 06.04.2024

Kiinteistöliiton puheenjohtajana jatkaa DI Timo Nieminen Kauniaisista. Porissa kokoontunut Kiinteistöliiton liittokokous valitsi Niemisen yksimielisesti jatkoon.

Varapuheenjohtajina jatkavat kiinteistöneuvos Pertti Satopää Liedosta, kiinteistöneuvos, toimitusjohtaja Harri Järvenpää Tampereelta ja DI Martti Suomela Helsingistä.

Kiinteistöliiton hallitukseen tulivat valituiksi toiminnanjohtaja Joonas Grönlund Lappeenrannasta, hallituksen puheenjohtaja Pasi Orava Oulusta, toimitusjohtaja Tom Siljamäki Helsingistä, alueasiantuntija Jukka Kalliola Vaasasta, isännöitsijä Timo Lappalainen Pieksämäeltä, toimitusjohtaja Tapio Ojala Lahdesta, toiminnanjohtaja Juhani Simpanen Kuopiosta, toimitusjohtaja Tuukka Tuomala Orimattilasta, toimitusjohtaja Janne Tuominen Pirkkalasta sekä kiinteistöneuvos Mikko Vapanen Raumalta.

Heidän lisäkseen hallituksessa jatkavat arkkitehti, hankekehitysjohtaja Katariina Haigh Espoosta, riskienhallintapäällikkö Janne Heiliö Kotkasta, kiinteistöjohtaja Seppo Kosola Turusta, asuntosijoittaja Jouni Lehtinen Helsingistä, psykiatrinen erikoissairaanhoitaja Tuula Jurmu Helsingistä, varatuomari Vesa Lensu Jyväskylästä, KTM, toiminnanjohtaja Olli-Veikko Kurvinen Helsingistä, tiimiesimies Anja Pujola Tampereelta, VTM, asiantuntija Saku Lehtinen Helsingistä ja merkonomi, toimitusjohtaja Maarit Toveri Helsingistä.

Kiinteistöliitolle uusi strategia

Liittokokous hyväksyi Kiinteistöliiton uuden strategian, joka on nimeltään Kotisi asialla. Strategia painottaa Kiinteistöliiton ja sen jäsenyhdistysten asemaa kiinteistöalan tunnustettuna, arvostettuna ja johtavana asiantuntijana, jonka palvelut löydetään, ja joita hyödynnetään laajasti. Liiton edellinen Palveleva vaikuttaja -strategia hyväksyttiin vuonna 2014, ja sitä edellinen Kasvava vaikuttaja -strategia vuonna 2007.

Lisätiedot:

Harri Hiltunen, toimitusjohtaja