Sanna-Mari Mannila Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen uudeksi juristiksi

Julkaistu: 13.11.2023

VT Sanna-Mari Mannila aloitti Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen juristina 13.11.2023. Lakimies Heli Launto siirtyi 12.11.2023 uusien haasteiden pariin työskenneltyään yhdistyksessä yli 15 vuoden ajan. Päätehtävänään yhdistyksen juristina on aikaisempaan tapaan jäsenten neuvonta, koulutus ja pienimuotoiset jäsentoimeksiannot.

Kiinteistöliiton lakineuvonta palvelee asumisen lainsäädäntöön ja taloyhtiöiden arkeen liittyvissä asioissa. Liitossa työskentelevät juristit ovat erikoistuneet nimenomaan kiinteistölainsäädäntöön. Jäsentaloyhtiöillä on käytössään alueellisen kiinteistöyhdistyksen ja koko liiton neuvontapalvelut. Kiinteistöliitto Varsinais-Suomella on ollut paikallinen lakimies vuodesta 2008.

Sanna-Mari Mannilalla on monipuolinen kokemus erilaisista tehtävistä juridiikan parissa. Mannila on työskennellyt aikaisemmin Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen juristin sijaisena sekä mm. asianajotoimistossa, hovioikeudessa ja viimeisimpänä vakuutusyhtiön uuden palvelun kiinteistöjuridiikasta vastaavana juristina. Hän työskentelee toistaiseksi osa-aikaisesti maanantaista torstaihin.

Mannilasta on hienoa palata Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen palvelukseen. ”Vuosien varrella kokemusreppuun on kertynyt paljon tietoa asumisen juridiikasta, ja uskonkin sen olevan hyödyksi jäsentaloyhtiöille.”

Toiminnanjohtaja Juuso Kallio on iloinen, kun avoimeksi tullut juristin tehtävä onnistuttiin täyttämään nopeasti. ”Sanna-Mari on monelle tuttu asiantuntija muutaman vuoden takaa. Samalla haluan kiittää Heliä pitkästä ja ansiokkaasta työurasta yhdistyksen jäsenten hyväksi.”

Juristi Sanna-Mari Mannila (02) 277 5151 sanna-mari.mannila@kiinteistoliitto.fi

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen lakineuvonta on avoinna maanantaista torstaihin klo 9-15 välisenä aikana. Suomen Kiinteistöliiton lakineuvonta on avoinna maanantaista torstaihin klo 9-15 ja perjantaisin klo 10-15. Lue lisää tästä.