Monipuolista oppia tarjolla Varsinais-Suomen Taloyhtiöpäivässä 1.11.2023

Julkaistu: 23.10.2023

Mitä ovat taloyhtiöiden energiaratkaisut? Mietityttääkö sähköautot taloyhtiössä, niiden päätöksenteko ja kustannusten jyvitykset? Minkälaisia ovat taloyhtiön eri rahoitusratkaisut? Mitä ovat asunto-osakeyhtiölain tuoreet muutokset? Näihin kysymyksiin saadaan vastaus Varsinais-Suomen Taloyhtiöpäivässä, joka kerää suuren joukon taloyhtiöväkeä, asiantuntijoita ja palveluntarjoajia Turun Messukeskukseen keskiviikkona 1.11.2023 klo 15.30–20.00. Tapahtuma on osallistujille maksuton.

Taloyhtiöpäivän ohjelmassa on klo 16–20 asiantuntijoiden luentoja, joissa käsitellään ajankohtaisia aiheita mm. asunto-osakeyhtiölain uudistusta sekä eri energiamuotojen vaikutuksia taloyhtiöissä.. Tapahtumassa on myös näyttelyosasto, jossa 46 näytteilleasettajaa esittelevät tuotteitaan ja palveluitaan, sekä vastaavat kysymyksiin. Lisäksi mukana on kaikille avoin lakiklinikka, jossa pääsee keskustelemaan Kiinteistöliiton lakimiehen kanssa.

- Tapahtumassa hallitusten jäsenille on monipuolisen seminaariohjelman lisäksi mahdollisuus tavata eri palveluntarjoajia, kysellä ja haastaa heitä. Hallituksen tehtävänä on yhtiön hallinnon sekä kiinteistön ja rakennusten pidon järjestäminen. Tämän vuoksi hallituksen jäsenten on hyvä olla tietoinen erilaisista palveluista ja teknisistä ratkaisuista. Kiinteistöliiton lakiklinikalla on mahdollisuus keskustella lakimiehen kanssa, kertoo Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen toiminnanjohtaja Juuso Kallio.

Tapahtumaa ovat järjestämässä Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi, Varsinais-Suomen Isännöitsijät, Turun ammattikorkeakoulu sekä Kiinteistömedia. Kiinteistömedia Oy lahjoittaa 100 ensimmäiselle kirjalahjan.

Ilmoittaudu tapahtumaan tästä.

Mikä?
Varsinais-Suomen taloyhtiöpäivä 2023
Keskiviikkona 1.11.2023
Tapahtuma avoinna klo 15.30 – 20.00
Turun Messukeskus, Messukentänkatu 9-13

Maksuton messutapahtuma taloyhtiöiden hallitusten puheenjohtajille, jäsenille ja taloyhtiöiden hallinnosta kiinnostuneille. Taloyhtiöpäivässä saat tietoa näytteilleasettajilta ja luennoilta muun muassa energiatehokkuudesta, taloyhtiön hallituksen tehtävistä sekä korjaushankkeiden rahoituksesta. Osallistujia palvelee myös Kiinteistöliiton lakiklinikka ja 46 yrityksen näyttelyosasto.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset www.kiinteistoliitto.fi/vstaloyhtiopaiva