Salla Kopo Kiinteistöliitto Satakunnan ja Rauman Kiinteistöyhdistyksen toiminnanjohtajaksi

Julkaistu: 18.09.2023

Kiinteistöliitto Satakunnan ja Rauman Kiinteistöyhdistyksen yhteisenä toiminnanjohtajana aloitti 11.9.2023 Salla Kopo. Kopo vastaa Kiinteistöliiton jäsenpalveluiden järjestämisestä yhdistysten toiminta-alueella.

Kopolla on monipuolinen kokemus myyntitehtävistä sekä työskentelystä järjestöissä. Kiinteistöalan kokemusta häneltä löytyy taloyhtiöiden hallitustyöskentelystä ja Asunto-osakeyhtiön isännöintikurssilta.

”Asunnot ja kodit näyttelevät isoa omaisuuserää ihmisille. Olen mielelläni mukana lisäämässä ihmisten osaamista ja tietämystä taloyhtiöiden asioista. On tärkeää pystyä innostamaan osakkaita aktiivisemmin osallistumaan taloyhtiön toimintaan ja saada heidät paremmin kiinnostumaan ison omaisuuseränsä hoidosta. Tähän työhön tartun innolla”, kertoo Salla Kopo.

Kiinteistöliiton jäsentaloyhtiöilleen tarjoama maksuton lakineuvonta palvelee hallitusten jäseniä ja isännöitsijöitä sekä tilin- ja toiminnantarkastajia viitenä päivänä viikossa. Neuvontaa on saatavilla lakiasioiden lisäksi myös korjausrakentamisessa ja energia-asioissa sekä talouteen ja verotukseen liittyvissä asioissa. Lisäksi Satakunnan alueella järjestetään runsaasti koulutustilaisuuksia, joita täydentävät erilaiset verkkokoulutukset.

Kiinteistöliiton toiminnan kivijalka on jäsenyhdistyksien ja jäsenten palvelu sisältäen erityisesti jäsenten neuvonnan, kouluttamisen ja ajankohtaisen tiedottamisen. Laadukkaiden palveluiden perustana ovat jäsenten muuttuvat ja kehittyvät tarpeet. Yhdistysten toimisto sijaitsee Porin Linnakorttelissa osoitteessa Antinkatu 2, 2. kerros, 28100 Pori. Toimistolla vierailevia suositellaan ajanvaraukseen.

Lisätietoja:

Toiminnanjohtaja Salla Kopo, 02 – 277 5154 salla.kopo@kiinteistoliitto.fi